utorok 13. novembra 2012

Záver Novembra vo Fortune Libri

Polka Novembra je tu, a ja som si to poriadne ani nevšimla. Ako fakt - predchvíľou tu bol október. Nestíham sledovať... :D No to nie je to, o čom som chcela písať. Ono, ja by som teraz písať ani nemala, lebo neviem kde mi hlava stojí, keďže tento týždeň je to jeden (aj dve) veľké testy denne, ale toto sem musím dať.

Mám pre vás: obálku, anotáciu a pozor - UKÁŽKU dvoch priravovaných noviniek vydavateľstva Fortuna Libri. Za seba - juchúúúú! Obe knihy mám v hľadáčiku istú dobu, takže moja dušička v tejto chvíli poskočila od radosti. :)

Obe knihy vychádzajú 20. novembra 2012, teda - o týždeň!!!

O akých knihách hovorím??

O záverečnom diele trilógie Zlodejka duší a o úplne novučičkej knihe Kacír a bosorka - v origináli ju môžte nájsť pod názvom Changeling.

Od Raz a navždy si myslím, že každý kto má za sebou prvé dve diely vie, čo má približne očakávať. Na knihu Kacír a bosorka som čítala rôzne recenzie - a z tých mi vzišlo to, že v tomto prípade si chcem skutočne spraviť názor sama.

Prestávam kecať, tu máte sľubované... :)

Kiersten Whiteová - RAZ A NAVŽDY (Zlodejka duší #3)


Anotácia:


Evina nadprirodzená minulosť sa neustále vracia a máta ju. Nová riaditeľka
Medzinárodnej agentúry na kontrolovanie nadprirodzených bytostí ju chce nahovoriť na novú
spoluprácu so strediskom. Temná kráľovná týra ľudí vo svojej jedovatej ríši. A nadprirodzení
neustále tvrdia, že Evie je jediná bytosť, ktorá ich dokáže zachrániť pred ich záhadným,
nebezpečným osudom.
Celému nadprirodzenému svetu beží čas. A osud toho sveta má v rukách výhradne Evie...







Philippa Gregoryová - KACÍR A BOSORKA (Rád temnoty #1)


Anotácia:


Sedemnásťročný Luca Vero je obvinený z kacírstva a vylúčený z kláštora. Záhadný cudzinec
ho poverí zaznamenávaním konca sveta v Európe. Luca sa riadi pokynmi v zapečatených
listoch a vydáva sa mapovať strach kresťanského sveta, aby nakoniec došiel až na hranicu dobra
so zlom. Sedemnásťročná matka predstavená Izolda je odsúdená na život v kláštore, aby
nemohla získať svoje veľké dedičstvo. Keď mníšky zverené do jej opatery začnú trpieť čudnými
víziami, chodia v spánku a na tele sa im zjavujú krvácajúce rany, prichádza Luca, aby udalosti
vyšetril. Všetky dôkazy ukazujú na Izoldu. Na nádvorí sa už stavia hranica, kde ju majú upáliť ako
bosorku.
Luca s Izoldou sú prinútení čeliť najväčším hrôzam stredovekého sveta – čiernej mágii, vlkolakom
a šialenstvu. Na ceste za skutočnou historickou postavou, ktorá obraňuje hranice kresťanského
sveta a opatruje tajomstvá Rádu temnoty, nachádzajú pravdu, vlastné osudy a dokonca aj lásku.





1 komentár:

  1. Jé, Raz a navždy... Tú si chcem určite prečítať.:]
    Tá druhá kniha vyzerá dosť zaujímavo, ešte uvidím, či si ju prečítam.:) A som zvedavá na tvoj názor.

    OdpovedaťOdstrániť