nedeľa 30. júna 2013

Knižný plán na rok 2013 - I. POLROK


Tento knižný plán je výmysel hlavy Neliss z blogu The Bookland. Na začiatku tohto roku mi hore v menu pribudla stránka tohto projektu, kde som si spísala svoje ciele na prvý polrok roku 2013. Prvý polrok za mnou, a tak môžem zhodnotiť, ako to nakoniec dopadlo.

V januári som si dala za cieľ prečítať tri také knihy, ku ktorým som sa nevedela dosť dlhé obdobie dokopať (rok a viac). No a ako to dopadlo po polroku? Všetky tri som úspešne zvládla prečítať. Síce to bolo tesné, ale dala som to!

Konkrétne sa tu bavíme o knihách:
THE DEEPEST CUT
ANNA DRESSED IN BLOOD
 MESTO KOSTÍ


Prvá sa dostala na rad kniha The Deepest Cut od autorky menom J.A. Templeton. O tejto knihe so srdce-lámajúcou obálkou som na blog písala dosť dlhý článok tesne po tom, čo som knihu prečítala. Záver - rok mi stála nedotknutá v počítači, a vôbec, ale vôbec by mi nevadilo, keby to tak čo najdlhšie aj naďalej zostalo. Nuž, nestalo sa a ja som sa tak neviem koľko dlhých dní trápila s touto, doslova, knižnou katastrofou. Výčet a komentár ku všetkým jej hrozným stránkam si môžete prečítať tu


Minulý mesiac sa svojho prečítania dočkalo aj legendárne Mesto kostí od Cassandry Clare. Nuž, čo k tomu povedať... Čo to z môjho názoru ste už mali možnosť si prečítať v tomto článku. Knihe všetkými toľko vychvaľovanej sa odo mňa chválospevu nedostane. Nebola to úplne najhoršia vec, čo sa mi kedy dostala do rúk (kniha vyššie bola OMNOHO horšia :D), no aj napriek tomu sa ja medzi jej fanúšikov nezaradím. A už vôbec nesiahnem po pokračovaniach. Je to príliš dlhá séria na to, aby som sa s ňou štvala, keď sa mi už jednotka nepáčila. Prepáč drahé Mesto kostí, ale nie... Nebudeme kamaráti.

Úplne negatívny článok, ktorý by to inak bol (keďže dve z troch kníh sa trafili úplne mimo môjho obdivu), však presvetlí kniha Anna dressed in blood, ktorú som dočítala v stredu (aspoň myslím, mne už sa to začína zlievať, a to ešte školský rok ani poriadne neskončil :D). Z týchto troch bola rozhodne najlepšia. Pokračovanie si určite plánujem prečítať, že kedy, to netuším, ale raz hej. :D
Cas - bohovský, Anna - bohovská, Annin dom - OMG, zvyšná zápletka - OMG, koniec - Are you fucking kidding me???
No, zrejme už každému došlo, že knihu som si fakt užila, a že sa mi skutočne páčila. Neviem či to bolo na úplne plných 5 hviezdičiek, no rozhodne sa to k tomu blížilo.

Za prvý polrok som sa neba skutočne hrdá, lebo keď som to spisovala na začiatku roka, tak som si skutočne nemyslela, že by sa mi to aj reálne podarilo prečítať, keďže ja som človek plný výhovoriek. :D

Aké knihy si dám za cieľ prečítať druhý polrok ešte celkom netuším, a ani neviem koľko ich bude (ešte neviem ako to v maturitnom ročníku bude vôbec fungovať s blogom, nie to ešte nejaké výzvy aby som si dávala. :D) Naisto sa mi črtajú dve. Rada by som prihodila ešte jednu, no zatiaľ ma nič nenapadá, ani nejako veľmi neláka, takže možno skutočne ostanem pri tých dvoch, čo mám zatiaľ v hlave.

A že aké to sú? Ich identitu odhalím v pondelok, kedy updatnem stránku hornej lišty - Knižná výzva na rok 2013. Takže, koho to zaujíma - v pondelok mrknúť očkom tam. :) 

3 komentáre:

  1. Gratulujem k úspešnému splneniu.^^ A pozerám, že sa k tej Anne už musím dokopať.:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa práveže Anna nie až tak páčila, ale z Mesta kostí som bola na vetvy 8) Síce mi ten koniec nevyhovoval, ale mám za sebou už ďalšie časti, takže som rada, že sa to vysveelilo, lebo som bola v nechutnom šoku z toho 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U mňa to ten šok na konci práveže ako tak zachránil. Jediná vec, ktorá vzbudila nejakú moju pozornosť. Inak by to celé bolo ešte horšie. :D

      Odstrániť